Austrálie 5°C | Anglie 4°C | Turecko 12°C | Kanárské ostrovy 0°C | Dominikánská republika 8°C | Mexiko 21°C | Španělsko 5°C |

Počasí ostrov Rab - Chorvatsko

Aktuální počasí ostrov Rab

Přehled je zobrazován online pro místo Pag.

V současnosti je v okolí města Pag naměřena teplota -1°C a je skoro oblačno. ( měření v 03.01. 20:00 místního času )

Aktuální teplotaPředešlá měření

Mostly Sunny
3°C
03.01. 12:00

Teploty jsou uváděny v místních časech.

Zobrazte si detailní počasí v některé ze souvisejích oblastí:

Chorvatsko (2°C) Dubrovník (2°C) Korčula (11°C) Pula (2°C) Hvar (5°C) Makarská riviéra (7°C) Ostrov Brač (20°C) Istrie (2°C) ostrov Pag (-1°C) Krk (16°C)

Vývoj počasí ostrov Rab

Graf zobrazuje stav teploty za poslední dny.

Předpověď počasí ostrov Rab

V následující tabulce je zobrazena předpověď počasí pro některé nadcházející dny.

Dlouhodobá předpověď počasí ostrov Rab

Predikce počasí v dlouhodobém výhledu nejsou bohužel tak spolehlivé a omezují se zpravidla jen na základní údaje o počasí (např. průměrná teplota). Velice obtížné je také stanovit pravděbodnost srážek v delším horizontu.

Při plánování dovolené dlouho dopředu je dobré vycházet z počasí zaznamenaného v minulých letech v dané lokalitě, popřípadě je možné využít těchto stránek.

Počasí na web

Vlastníte webové stránky nebo blog? Umístěte informace o počasí z této stránky na libovolné místo pro svoje návštěvníky.

Komentáře k místu

Pokud máte nějaký postřeh či otázku vztahující se k počasí ostrov Rab, neváhejte ji vložit.

Přidat komentář+

Jméno:
Text *:
13.06. 2015 - Jarka
Ahoj. Nevíte někdo, prosím, jaké je teď počasí na Rabu. Jedeme 19.6. Budeme v hotelu u Rajské pláže.
07.09. 2014 - Eves
Ahoj zajímalo by mě jaké teď je počasí na Rabu,protože se tam chystáme už po druhé,ale minule jsme jeli v hlavní sezoně, a máme strach že nám bude zima .. nevíte jak to tam v září chodí ?
28.08. 2014 - chosé
Jsme těd právě na Rabu Barbatu počasí je dop.oblačno odp.slunečno moře teplé.Jsme na Rabu podruhé a každý den chodíme do jiných oblastí. Pokud můžu doporučit tak Kalifront a jeho pláže Varinka atd. Jste tam sami celý den. Pak pod Barbatem vlevo divoké popřeží ze spoustou krasnych malých plážiček. Včera jsem tam dokonce vytahl hvězdici.Lopar moc lidí ale písčité pláže vhodné pro děti ale dost lidí.Tak si to užijte vkaždém případě aspoň jednou na Kalifront........
06.09. 2013 - zdravka
Opravdu o tom moc nepíšte! Znám Rab od svého dětství a bývám tam (ve svého)po celé léto a věřte už to začíná být dost hustý!Buďte rádi, že je tam alespoň takováto pohoda a není na plážích tlačenice.
29.08. 2013 - Petr
Ahoj, jedeme tam z Brna autobusem
28.08. 2013 - petull
ahojik petre odkud tam jedete a jak my autem
26.08. 2013 - Petr
Taky tam jedeme od 30.8-10.9 a doufám, že tam bude pěkně a teplo. Zatím tam je okolo 23-25 stupňů.
21.08. 2013 - petull
nejede nekdo 30.8-10.9 jedeme s pritelkyni a jake tambyva pocasi tou dobou diky
18.07. 2013 - petr
2.8 jedeme na Rab a moc se tesim
17.07. 2013 - Renča
Na Rab - San Marino jedeme letos už po 14, je to naše srdeční záležitost :-) Chůzi vodou bereme jako aquaerobic - úžasné na pohybový aparát. A super koupání a šnorchlování kolem blízkého ostrůvku. A Ti delfínci, už se vážně nemůžu dočkat. Doporučuji si na motorovém člunu-na pláži k půjčení, vyrazit i do dalších zátok kolem poloostrova Lopar. Tam je to teprve supeeeeeeeeer !
09.07. 2013 - Květa
Na Rabu jsme už po třeti a vždy nam počasí přalo jeto tam super koupaní si tam vybere každý jak děti tak dospělý doporučuji všude je čisto a to je hlavní!!! Hezkou dovču přeji
08.07. 2013 - jana
Prave jsme se vratili z Rabu kemp San Marino počasí bylo super deti se vyradili protože ta plaz je pro dedi piscita a mělka a to dedi potrebuji
25.06. 2013 - Ada
Na Rabu v Loparu jsme byli letos poprvé v termínu 14.6. až 22.6. Bylo krásně, San Marino je velmi příjemná oblast s velkým zázemím a vyžitím Všem přeji krásnou dovolenou
13.06. 2013 - Karin
Jiřinko, super!!! Budu se těšit. Jedeme 4, já, muž a dvě dospívající holky. Nejste náhodou z Ostravy? Babi a dědu z OVY s vnoučaty jsme tam potkali před cca 5ti lety...:)
13.06. 2013 - jirina
Dobry den Karin.Uz se tesim az si dame dobre vinko.Uz pakuju!!!mejte se hezky
13.06. 2013 - Karin
Na Rab - Lopar - San Marino jedu letos po 2 a velmi se těším. Odjíždíme 1.7., takže třeba potkám i paní Jiřinku...:) Nádherný ostrov, krásné pláže a mnohé jiné využití - prostě paráda!!! Dobro došli...:)
05.06. 2013 - jirina
Lucko,jezdime do kempu s vnoučaty aje to parada pisek ciste more supr vyziti tepla voda.Letos jedem 29.6 urcite doporucuji!!! Tak at se libi
02.06. 2013 - Lucie
Dobrý den všem! Chystám se se čtyřletou dcerkou v termínu 2.9.-15.9.2013 na ostrov Rab do kempu San Marino v Loparu. Trochu se bojím počasí a teploty moře. Budu ráda, pokud mi napíšete Vaše postřehy či zkušenosti. Jo a ještě jedna malá otázka, nevíte náhodou někdo, jestli jsou v této době ještě v provozu tobogány v tomto středisku? Předem mockrát děkuji
30.05. 2013 - katynka
Jezdíme do San Marina na Rabu už dvacet let, Boru jsme zažili, žádní mrtví, kdo si chce zaplavat je možné na poloostrově, krásné plážičky v zátokách , kde není přelidněno, jezdíme v červnu a září, nedám na Lopar dopustit. Známí co tam jezdí o prázdninách říkají ,že na pláži člověk ani nemůže dýchat
14.09. 2012 - Jarka
Tak teda nevím,ale na Rab, konkrétně do Loparu do kempu San Marino jezdíme už 10 let a 2x - 3x během června - září.To znamená,že jsme tam byli i vloni, ale že by tam byli mrtví, nebo že by tam byly popadaný stromy na stany, tak toto jsem teda jaksi nezaznamenala.A co se týká pláže - pravděpodobně se tu hovoří o pláži v kempu, která je hlavně pro rodiny s dětmi, protože je mělká a jsou na ní i různé atrakce.V okolí kempu je několik nádherných pláží vhodných na koupání,potápění a lovení mušlí.Je zde i FKK - tedy nuda pláž.Co se týká cen - letos, oproti minulým rokům jsme zjistili, že už nemá význam vozit s sebou větší zásoby, protože v nedalekém Konzumu mají ceny asi jako u nás v Kauflandu.A jenom pro upřesnění, nyní jsme byli v kempu od 31.8. do 11.9. a bylo to opět super.
04.09. 2012 - Risa
Na Rabu jsme byli letos poprve a urcite naposledy,letovisko lopar,kemp San Marino vyprahly,pripominajici vybombardovane bojiste,plaze piscite,na koupani se musite brodit cca 600 metru nez mate po prsa,jidlo drahe,pivo propomina ledovy caj,v prubehu dovolene nam animatorka oznamila,ze se tu loni kempem prehnala Bora Bora,padajici stromy padali na stany a karavany...spousta mrtvich a zranenych....,jsme radi ze jsme doma a v poradku
21.08. 2012 - Jirka
Na Rábu jsme letos v srpnu byli po sedmé. Hezké malé pláže(Loparu se vyhýbáme),spíše písek a oblázky,hodně zeleně.A žádné vlny.Voda měla před týdnem 25C. Stručně se dá říct pohoda pod palmami uprostřed tyrkysového moře.
27.07. 2012 - Simi
Právě tu jsme 3 den v Rabu a je to tu moc pěkný! Od poledne děsný hic ale kdo by si stěžoval : ). Pláže tu nejsou přeplněné, ale v Loparu je narváno, ale mají tam opravdu píščitou pláž!
15.07. 2012 - kata-kolin
jedu tam 3.8 a pak napisu :)
14.07. 2012 - MILIONÁROS BEJVALEJ:-))
Hlavně to tady vytrubujte blobouniííí:-)))) a pak to tam bude saméj paštikář,ještě,že je tam ten trajekt....:-)),ten udělá síto.....
24.06. 2012 - Jana
Na Rabu v kempu Padova III jsme byli od 12.6.-23.6.a po celou dobu bylo nádherné počasí .Teploty vystoupaly na 33°C a teplota moře 28°C.Bylo tam opravdu nádherně.
21.06. 2012 - Věra
Na Rabu jsme byli letos ve dnech 9.6.-17.6.Zpočátku horší počasí.Ale Suha Punta má tak krásné pobřeží a je tam tak božský klid,že nám ty 3O.tky ani nechyběly.Od středy pak ale bylo teplo a moře se příjemně ohřálo.Jezdíme na toto místo již několik let a ze všech navštívených míst nejen v Chorvatsku je nejkrásnější.
09.04. 2012 - Gabina
Ano, paní Lucko, máte pravdu, já znala klasické Chorvatsko s přeplněnými plážemi a kamením Rab takový není. A navíc je velmi v kurzu co se zahraniční klientely týče a to i ze zemí, kde mají moře, jako je např.Itálie. Já tu mám pronajatou starobylou vilu pro hosty, jsem tu již třetím rokem a vždy je tu moc krásně , slunečno a to od dubna do listopadu stoprocentně. Doporučuji pro krásný odpočinek. www.velimel.cz
02.08. 2011 - Lucka
Rab je moc krásný ostrov. Letos tam jedu až po čtvrté a vůbec toho nelituji. Je tam užasné městečko a krásné prostředí. Pláže jsou vhodné i pro malé děti. Pokaždé když jsem na Rabu byla počasí mi vyšlo, vždy slunečno :o)